Müügitingimused

Müügitingimused

1. Müügiks pakutavad tooted avaldame meie kodulehel: www.kerttusboutique.ee, facebooki lehel: www.facebook.com/kerttusboutique ja instagramis: www.instagram.com/kerttusboutique
2. Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud postiteenuse pakkujale.
3. Kaup toimetatakse kliendini peale kauba eest ülekande laekumist. Kaup toimetatakse kliendini vastavalt valitud kättetoimetamisviisile .
4. Postitame tooted 1-3 päeva jooksul – tingimusel, et laekumised on meile jõudnud. Tarneaeg kuni 6 päeva.
5. Kõigi arvelduste valuuta on EUR.
6. Makseviisid on Eesti pankade pangalingid, kaardimaksed ning ülekanne Kerttu’s Boutique OÜ kontole.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Kerttu’s Boutique OÜ arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tarnetingimused

Kerttu’s Boutique OÜ tarnib tooteid Eesti ja Soome Smartposti vahendusel.
Muudeks tarnekokkulepeteks võtke meiega ühendust.
Ostud postitatakse 3 tööpäeva jooksul. Täpne tarneag sõltub teenusepakkuja (Smartpost) tööst.

Tagastamistingimused

1. Kaupa on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul, andes tagastamissoovist teada Kerttu’s Boutique Facebooki sõnumites või helistades numbril +372 53237930. Kaup ei tohi olla kasutatud. Rikutud või sildita kaup tagastamisele ei kuulu.
2. Tagastatud kauba eest tagastatakse raha hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastamissoovi kättetoimetamisest Kerttu’s Boutique OÜ-le.
3. Tagastamistingimuste järgi makstakse tarbijale tagasi raha tagastatud kauba eest.

Kerttu’s Boutique OÜ ei vastuta: kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest; defekti(de) eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
1) tarbija nimi ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäev;
3) kauba või teenuse puudus;
4) ettevõtjale esitatav nõue;
5) viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

Taganemise avalduse tüüpvorm on saadaval alloleval veebilehel
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf

Kliendil on VÕS § 101 tulenevalt õigus tugineda õiguskaitsevahenditele.

Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Selleks peab Klient esitama kaebuse Kerttu’s Boutique facebooki sõnumitesse. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Kerttu’s Boutique OÜ-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.